آموزش برخطیادگیری برخط عاطفهمدار: یک مرور نظاممند [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 81-96]
آموزش جنسیمطالعۀ تطبیقی برنامه های تربیت جنسی کودکان دورۀ ابتدایی یونسکو، هلند و انگلستان [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 1-12]
آموزش منشبررسی موانع و چالشهای تحقق اهداف آموزش منش در مدارس ابتدایی کشورهای مختلف: مرور نظاممند [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 1-9]
آموزشهای ترکیبیتجربۀ زیستۀ دبیران کار و فناوری از طراحی و بهکارگیری طرح درس اطلاعنگاشت در آموزشهای ترکیبی: مطالعهای به روش پدیدارشناسی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 25-36]
ا
ابعاد پنجگانۀ سلامتمیزان توجه به ابعاد پنجگانۀ سلامت در محتوای کتب درسی علوم تجربی دورۀ ابتدایی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 47-56]
ادراک مدیرانادراک مدیران از چالشها و فرصتهای تعلیم و تربیت در پساکرونا: یک مطالعه پدیدارشناسی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 1-13]
ازدواجطراحی و اعتباریابی بستۀ مشاوره پیش از ازدواج مبتنی بر رویکرد طرحوارهدرمانی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 1-13]
ازدواجالگوی توانمندسازی کودک همسران: مطالعهای به روش بنیادبخشی نظریه [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 1-12]
ازدواجشناسایی شاخصهای الگوی زوج شکوفا: یک مطالعه داده بنیاد [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 113-132]
ازدواج زودهنگامعوامل موثر بر ازدواج زودهنگام و پیامدهای سلامتی آن در زنان زیر 18 سال شهر مهاجران: پژوهشی ترکیبی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 15-26]
ازدواج کودکانعوامل موثر بر ازدواج زودهنگام و پیامدهای سلامتی آن در زنان زیر 18 سال شهر مهاجران: پژوهشی ترکیبی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 15-26]
ازدواج مجددتدوین الگوی شکلگیری خانوادههای چندهمسر در استان سیستان و بلوچستان: مطالعهای به روش بنیادبخشی نظریه [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 97-112]
اصول طراحی آموزشییادگیری برخط عاطفهمدار: یک مرور نظاممند [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 81-96]
اضطراب آزمونمداخلات اضطراب امتحان در نوجوانان: مرور نظاممند پژوهشهای ایران [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 35-48]
اضطراب امتحانمداخلات اضطراب امتحان در نوجوانان: مرور نظاممند پژوهشهای ایران [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 35-48]
اضطراب جداییتحلیل محتوای انیمیشنهای سهگانۀ پاندای کونگفوکار از منظر مفاهیم مرتبط با اضطراب جدایی و روابط موضوعی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 13-20]
اطلاعنگاشتتجربۀ زیستۀ دبیران کار و فناوری از طراحی و بهکارگیری طرح درس اطلاعنگاشت در آموزشهای ترکیبی: مطالعهای به روش پدیدارشناسی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 25-36]
اقدامات والدینینقش والدین در ارضای نیازهای اساسی روانشناختی فرزندان: مرور نظاممند [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 59-72]
اقدام به خودکشیتجربه زیسته اقدام به خودکشی: یک مطالعه پدیدارشناسانه [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 1-14]
انیمیشن پاندای کونگ فوکارتحلیل محتوای انیمیشنهای سهگانۀ پاندای کونگفوکار از منظر مفاهیم مرتبط با اضطراب جدایی و روابط موضوعی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 13-20]
بنیادبخشی نظریهعوامل تدریس اثربخش از دیدگاه دانشجویان بر مبنای روش بنیادبخشی نظریه [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 1-14]
بنیادبخشی نظریهبررسی عوامل مؤثر بر انتخاب نام: مطالعهای به روش بنیادبخشی نظریه [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 37-46]
بنیادبخشی نظریهالگوی توانمندسازی کودک همسران: مطالعهای به روش بنیادبخشی نظریه [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 1-12]
بنیادبخشی نظریهشناسایی شاخصهای الگوی زوج شکوفا: یک مطالعه داده بنیاد [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 113-132]
بنیاد بخشی نظریهتدوین الگوی شکلگیری خانوادههای چندهمسر در استان سیستان و بلوچستان: مطالعهای به روش بنیادبخشی نظریه [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 97-112]
بهزیستیتدوین و اعتبارسنجی مداخلۀ مبتنی بر نظریه خودتعیینگری (SDTI) با هدف ارتقای بهزیستی ادراکشده در روابط دوستانه در سرآغاز جوانی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 1-12]
پ
پایداری زناشوییعوامل مؤثر بر پایداری رابطه و رضایتمندی زوجین سازش یافته بعد از تقاضای طلاق: مطالعۀ پدیدارشناختی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 27-42]
پیامدهای سلامتیعوامل موثر بر ازدواج زودهنگام و پیامدهای سلامتی آن در زنان زیر 18 سال شهر مهاجران: پژوهشی ترکیبی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 15-26]
پدیدارشناسیتجربۀ زیستۀ مادران از تعارضات خانوادگی در شرایط همهگیری بیماری کووید-19 [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 13-22]
پدیدارشناسیمزایا، عوامل ایجادکننده و موانع دانشگاه تابآور: مطالعۀ پدیدارشناسی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 1-14]
پدیدارشناسیتجربۀ زیستۀ دبیران کار و فناوری از طراحی و بهکارگیری طرح درس اطلاعنگاشت در آموزشهای ترکیبی: مطالعهای به روش پدیدارشناسی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 25-36]
پژوهش کیفیمطالعۀ کیفی مولفههای ضروری مشاورۀ پیش از ازدواج از دیدگاه مشاوران، زوجین در شرف ازدواج و متاهل [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 23-36]
پساکروناادراک مدیران از چالشها و فرصتهای تعلیم و تربیت در پساکرونا: یک مطالعه پدیدارشناسی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 1-13]
ت
تابآوریمزایا، عوامل ایجادکننده و موانع دانشگاه تابآور: مطالعۀ پدیدارشناسی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 1-14]
تابآوری دانشگاهیمزایا، عوامل ایجادکننده و موانع دانشگاه تابآور: مطالعۀ پدیدارشناسی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 1-14]
تابآوری روانشناختیمرور نظری ارتباط فرسودگی تحصیلی، هوش معنوی و تابآوری روانشناختی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 49-58]
تابآوری سازمانیمزایا، عوامل ایجادکننده و موانع دانشگاه تابآور: مطالعۀ پدیدارشناسی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 1-14]
تجربه زیستهتجربه زیسته اقدام به خودکشی: یک مطالعه پدیدارشناسانه [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 1-14]
تجربه زیسته زوجینواکاوی تجربۀ زیستۀ زوجین در انواع و علل دخالت خانوادههای اصلی: مطالعۀ پدیدارشناسی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 55-66]
تجربۀ زیستهتجارب زیستۀ مادران در ارتباط با فرزندان بعد از زندانی شدن سرپرست خانواده [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 13-24]
جذب دانشجوعوامل تدریس اثربخش از دیدگاه دانشجویان بر مبنای روش بنیادبخشی نظریه [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 1-14]
چ
چالشهای تعلیم و تربیتادراک مدیران از چالشها و فرصتهای تعلیم و تربیت در پساکرونا: یک مطالعه پدیدارشناسی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 1-13]
چند زنیتدوین الگوی شکلگیری خانوادههای چندهمسر در استان سیستان و بلوچستان: مطالعهای به روش بنیادبخشی نظریه [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 97-112]
چندهمسریتدوین الگوی شکلگیری خانوادههای چندهمسر در استان سیستان و بلوچستان: مطالعهای به روش بنیادبخشی نظریه [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 97-112]
خ
خانواده اصلیواکاوی تجربۀ زیستۀ زوجین در انواع و علل دخالت خانوادههای اصلی: مطالعۀ پدیدارشناسی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 55-66]
خانواده تک والدیتجارب زیستۀ مادران در ارتباط با فرزندان بعد از زندانی شدن سرپرست خانواده [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 13-24]
خودکشیتجربه زیسته اقدام به خودکشی: یک مطالعه پدیدارشناسانه [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 1-14]
د
داده بنیادالگوی توانمندسازی کودک همسران: مطالعهای به روش بنیادبخشی نظریه [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 1-12]
داده بنیادتدوین الگوی شکلگیری خانوادههای چندهمسر در استان سیستان و بلوچستان: مطالعهای به روش بنیادبخشی نظریه [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 97-112]
دانشآموزانمداخلات قلدری: مرور نظاممند پژوهشهای ایران [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 67-80]
دانشگاه بیرجندمزایا، عوامل ایجادکننده و موانع دانشگاه تابآور: مطالعۀ پدیدارشناسی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 1-14]
دانشگاه تابآورمزایا، عوامل ایجادکننده و موانع دانشگاه تابآور: مطالعۀ پدیدارشناسی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 1-14]
دبیران کار و فناوریتجربۀ زیستۀ دبیران کار و فناوری از طراحی و بهکارگیری طرح درس اطلاعنگاشت در آموزشهای ترکیبی: مطالعهای به روش پدیدارشناسی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 25-36]
دخالتواکاوی تجربۀ زیستۀ زوجین در انواع و علل دخالت خانوادههای اصلی: مطالعۀ پدیدارشناسی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 55-66]
درگیرکنندگیِ عاطفییادگیری برخط عاطفهمدار: یک مرور نظاممند [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 81-96]
رابطه والد-فرزندتجارب زیستۀ مادران در ارتباط با فرزندان بعد از زندانی شدن سرپرست خانواده [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 13-24]
رضایت زناشوییعوامل مؤثر بر پایداری رابطه و رضایتمندی زوجین سازش یافته بعد از تقاضای طلاق: مطالعۀ پدیدارشناختی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 27-42]
رفتار ذینفعانمشکل تمرکز پزشکان در مرکز شهر یزد: تحلیل کیفی بازیگران کلیدی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 21-34]
روابط دوستانهتدوین و اعتبارسنجی مداخلۀ مبتنی بر نظریه خودتعیینگری (SDTI) با هدف ارتقای بهزیستی ادراکشده در روابط دوستانه در سرآغاز جوانی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 1-12]
روابط موضوعیتحلیل محتوای انیمیشنهای سهگانۀ پاندای کونگفوکار از منظر مفاهیم مرتبط با اضطراب جدایی و روابط موضوعی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 13-20]
روایی محتواییتدوین و اعتبارسنجی مداخلۀ مبتنی بر نظریه خودتعیینگری (SDTI) با هدف ارتقای بهزیستی ادراکشده در روابط دوستانه در سرآغاز جوانی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 1-12]
روانشناسی شناختیکارآمدی یا ناکارآمدی فراشناختها: مرور پژوهشها [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 55-72]
روش پدیدارشناسیتجربه زیسته اقدام به خودکشی: یک مطالعه پدیدارشناسانه [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 1-14]
روش کیفیمیزان توجه به ابعاد پنجگانۀ سلامت در محتوای کتب درسی علوم تجربی دورۀ ابتدایی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 47-56]
روش مکتورمشکل تمرکز پزشکان در مرکز شهر یزد: تحلیل کیفی بازیگران کلیدی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 21-34]
رویکرد کیفیادراک مدیران از چالشها و فرصتهای تعلیم و تربیت در پساکرونا: یک مطالعه پدیدارشناسی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 1-13]
ز
زنانعوامل موثر بر ازدواج زودهنگام و پیامدهای سلامتی آن در زنان زیر 18 سال شهر مهاجران: پژوهشی ترکیبی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 15-26]
زوج شکوفاشناسایی شاخصهای الگوی زوج شکوفا: یک مطالعه داده بنیاد [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 113-132]
زوجین در شرف ازدواجمطالعۀ کیفی مولفههای ضروری مشاورۀ پیش از ازدواج از دیدگاه مشاوران، زوجین در شرف ازدواج و متاهل [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 23-36]
زوجین متاهلمطالعۀ کیفی مولفههای ضروری مشاورۀ پیش از ازدواج از دیدگاه مشاوران، زوجین در شرف ازدواج و متاهل [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 23-36]
س
سازگاریعوامل مؤثر بر پایداری رابطه و رضایتمندی زوجین سازش یافته بعد از تقاضای طلاق: مطالعۀ پدیدارشناختی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 27-42]
سرآغاز جوانیتدوین و اعتبارسنجی مداخلۀ مبتنی بر نظریه خودتعیینگری (SDTI) با هدف ارتقای بهزیستی ادراکشده در روابط دوستانه در سرآغاز جوانی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 1-12]
سیستان و بلوچستانتدوین الگوی شکلگیری خانوادههای چندهمسر در استان سیستان و بلوچستان: مطالعهای به روش بنیادبخشی نظریه [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 97-112]
ط
طراحی بستهطراحی و اعتباریابی بستۀ مشاوره پیش از ازدواج مبتنی بر رویکرد طرحوارهدرمانی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 1-13]
طرح درستجربۀ زیستۀ دبیران کار و فناوری از طراحی و بهکارگیری طرح درس اطلاعنگاشت در آموزشهای ترکیبی: مطالعهای به روش پدیدارشناسی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 25-36]
مرور سیستماتیکمداخلات قلدری: مرور نظاممند پژوهشهای ایران [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 67-80]
مرور سیستماتیکنقش والدین در ارضای نیازهای اساسی روانشناختی فرزندان: مرور نظاممند [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 59-72]
مرور نظاممندمداخلات قلدری: مرور نظاممند پژوهشهای ایران [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 67-80]
مرور نظاممندمداخلات اضطراب امتحان در نوجوانان: مرور نظاممند پژوهشهای ایران [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 35-48]
مرور نظاممندنقش والدین در ارضای نیازهای اساسی روانشناختی فرزندان: مرور نظاممند [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 59-72]
مرور نظاممندیادگیری برخط عاطفهمدار: یک مرور نظاممند [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 81-96]
مرور نظریمرور نظری ارتباط فرسودگی تحصیلی، هوش معنوی و تابآوری روانشناختی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 49-58]
مشاورانمطالعۀ کیفی مولفههای ضروری مشاورۀ پیش از ازدواج از دیدگاه مشاوران، زوجین در شرف ازدواج و متاهل [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 23-36]
مشاوره پیش از ازدواجطراحی و اعتباریابی بستۀ مشاوره پیش از ازدواج مبتنی بر رویکرد طرحوارهدرمانی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 1-13]
مشاوره قبل از ازدواجمطالعۀ کیفی مولفههای ضروری مشاورۀ پیش از ازدواج از دیدگاه مشاوران، زوجین در شرف ازدواج و متاهل [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 23-36]
مطالعه آمیختهتدوین مدل فرهنگ ایمنی یک شرکت فولادی: یک مطالعۀ آمیخته [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 37-54]
مطالعه موردیمشکل تمرکز پزشکان در مرکز شهر یزد: تحلیل کیفی بازیگران کلیدی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 21-34]
مطالعۀ ترکیبیتدوین مدل فرهنگ ایمنی یک شرکت فولادی: یک مطالعۀ آمیخته [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 37-54]
مولفههای سلامتمیزان توجه به ابعاد پنجگانۀ سلامت در محتوای کتب درسی علوم تجربی دورۀ ابتدایی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 47-56]
ن
نیازهای اساسی روانشناختینقش والدین در ارضای نیازهای اساسی روانشناختی فرزندان: مرور نظاممند [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 59-72]
نامبررسی عوامل مؤثر بر انتخاب نام: مطالعهای به روش بنیادبخشی نظریه [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 37-46]
نامگذاریبررسی عوامل مؤثر بر انتخاب نام: مطالعهای به روش بنیادبخشی نظریه [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 37-46]
نرمافزار مکسکیودامزایا، عوامل ایجادکننده و موانع دانشگاه تابآور: مطالعۀ پدیدارشناسی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 1-14]
نظام آموزشیبررسی موانع و چالشهای تحقق اهداف آموزش منش در مدارس ابتدایی کشورهای مختلف: مرور نظاممند [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 1-9]
نظریه خودتعیینگریتدوین و اعتبارسنجی مداخلۀ مبتنی بر نظریه خودتعیینگری (SDTI) با هدف ارتقای بهزیستی ادراکشده در روابط دوستانه در سرآغاز جوانی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 1-12]
نظریۀ داده بنیادشناسایی شاخصهای الگوی زوج شکوفا: یک مطالعه داده بنیاد [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 113-132]
نظریۀ مبناییشناسایی شاخصهای الگوی زوج شکوفا: یک مطالعه داده بنیاد [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 113-132]